Follower Nazterjah

10 Mac 2011

Home » Jom Shopping Tempat Ini

Jom Shopping Tempat Ini

Shopping, semua orang nak kan?
Tak kira lelaki atau perempuan, mesti nak shopping.
Tak kira di mana, Tesco, Gaint, Carefour, Jusco atau sebagainya yang tempat kita berbelanja.
Tempat yang cukup selesa, tetapi cuba anda bayangkan jika anda berbelanja di Negara China.
Jom kita lihat gambar - gambar yang nazterjah sediakan :

Muka Babi

Buaya


Daging Campur


Katak

Itik Salai

Minyak Percuma Air OrenSpender Anti Bakteria untuk lelaki


Pelik kan pasaraya diorang ni.
Kalau nazterjah nak shopping, ilang nak shopping jawabnya..
Yang xle blah yang spender tu lah..Model dia macam auww...

2 ulasan:

Faztee Danisha berkata...

mak ai..ngeri ngeli nye tengok..

Scha Ariff berkata...

amboi....patah selera tgk pic2 nie.. mmg hampeh diorg nie..

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails