Follower Nazterjah

11 Mac 2011

Home » » Jom Main..RM10 Aje..

Jom Main..RM10 Aje..

Remaja Yang Menawarkan RM10 Untuk Seks

Remaja berkenaan juga tidak kisah melakukan perbuatan terkutuk itu pada siang hari di hotel murah pilihannya dan lebih memeranjatkan sudah

melakukannya sejak berusia 15 tahun lagi.

Dalam pertemuan dengan wartawan Harian Metro, pelajar itu yang hanya mahu dikenali sebagai Lina berkata, dia mula membabitkan diri dengan kegiatan tidak bermoral itu selepas dipengaruhi beberapa rakan wanita lebih tua yang dikenalinya ketika melepak di kompleks beli-belah di bandar raya ini.

“Ketika itu, saya memerlukan wang untuk membeli pakaian berjenama selain mendapatkan peralatan sekolah lebih lengkap, sedangkan keluarga tidak mampu menyediakannya termasuk buku latihan disebabkan faktor kemiskinan,” katanya.

Lina berkata, selepas menceritakan masalah kewangan dihadapinya, seorang rakan mempengaruhi supaya melakukan pekerjaan itu kerana boleh memperoleh wang dengan mudah.
“Pada mulanya, saya pelik dengan pekerjaan ditawarkan kerana dibawa ke sebuah bilik hotel dengan alasan untuk ‘ditemu duga’ sebelum didatangi seorang lelaki berusia sekitar 30-an.

“Sebelum berbual, saya melihat lelaki berkenaan menyediakan segelas air sebelum memasukkan sejenis pil lalu mengarahkan saya meminumnya dengan alasan untuk menghilangkan perasaan takut dan gemuruh,” katanya.

Katanya, selepas beberapa minit meneguk air berkenaan, dia berasa ghairah sebelum lelaki berkenaan mengarahkannya berbaring.

“Saya hanya tersedar beberapa jam selepas itu dalam keadaan tidak berpakaian. Pada masa itu, saya hanya mampu menangis, namun ditenangkan rakan itu sambil menunjukkan sejumlah wang untuk saya,” katanya.

Lina berkata, selepas kejadian itu, dia semakin ketagih untuk melakukan hubungan seks dan mula menawarkan diri kepada rakan lelaki yang dikenali saja.

“Selepas kejadian itu, saya sering mengulangi perbuatan sama terutama selepas waktu sekolah hingga mampu hidup senang.

“Bagaimanapun, disebabkan terlalu kerap melakukan hubungan seks dengan pelbagai lelaki, saya mengalami jangkitan kuman pada kemaluan,” katanya.


Menurutnya, keadaan itu menyebabkan dia berhenti daripada kegiatan itu dan akhirnya menyesal dengan apa dilakukannya.

“Mungkin itu balasan atas perbuatan saya kerana mahu mencari wang dengan mudah. Mujur saya tidak mengandung, jika tidak pasti nasib lebih buruk,” katanya.


Komen Mengenai Berita ini

BODOH!!Itu ungkapan nazterjah nak bagi kerana kerana duit, sanggup menyerahkan tubuh demi kemewahan. Baru belasan tahun, dah macam ni kemudian baru nak menyesal sebab dah ada jangkitan kuman di kemaluan. Kalau takde jangkitan ini, tentu dia akan buat sekali lagi..
Betul tak?

3 ulasan:

Norasikin berkata...

Macam ni la bila dah putus asa untuk mendapatkan duit. Yang dewasa pulak mula la mengambil kesempatan. Bersabarlah sikit. Allah sentiasa bersama orang yang sabar.
Saya pernah ditipu seorang kawan dan menjual kereta saya tanpa menukar nama saya. Satu sen pun saya tak dapat. Kini baru Allah bantu saya. Dia berikan saya kereta baru yang lebih besar.

Hackers berkata...

wah..betul tu norasyikin..kite kene sabar je kalau nak sesuatu tu, usaha kenelah, bukan dok goyang kaki je..rezeki halal kan banyak diluar tu..

Zulfahmi Abidin berkata...

wah.bagus nie.tanye dye klu dye buat bj je lagi murah tak? maklumlah.aku student jgk.takde duit.^_^

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails