Follower Nazterjah

16 Februari 2011

Home » » Hamil 5 Bulan Masih Jual Tubuh

Hamil 5 Bulan Masih Jual Tubuh

Pelacur yang ditahan

KUALA LUMPUR: Seorang wanita tempatan berusia 30 tahun masih melacur walaupun sudah lima bulan mengandung anak sulungnya.

Beliau antara 16 wanita yang dicekup ketika serbuan Jabatan Siasatan Jenayah Maksiat, Kongsi Gelap dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPPK) Kuala Lumpur di Jalan Thambipillay, Brickfields, di sini, malam kelmarin.


Wanita terbabit yang tinggal di Kepong mendakwa datang ke kawasan itu pada jam 7 malam untuk melayan nafsu lelaki hidung belang.

Pegawai Turus D7 IKPKKL, Deputi Superintendan Razali Abu Samah, berkata ketika ditahan wanita terbabit melayan pelanggannya, namun tidak mampu melarikan diri kerana mengandung.


Katanya, dalam operasi yang bermula pada jam 11 malam itu, polis menyerbu lima premis di sepanjang jalan berkenaan yang menawarkan khidmat seks.


“Semua premis terbabit dihuni wanita tempatan dan warga asing yang mengenakan bayaran RM30 sehingga RM40 sekali perkhidmatan bergantung kepada usia mereka.

“Dalam serbuan itu juga, 13 pelanggan dicekup kerana dipercayai melanggan pelacur terbabit,” katanya ketika ditemui di sini.


Menurutnya, wanita terbabit terdiri daripada dua warga China, tujuh warga tempatan, tiga (India) dan empat (Indonesia).

Beliau berkata semua mereka mempunyai pasport dan pas lawatan, namun ia tamat tempoh.


Katanya, semua premis terbabit beberapa kali diserbu dan bilik di dalamnya diruntuhkan pihak berkuasa, namun ia dibina kembali oleh pemiliknya.


“Bekalan elektrik dan air di situ juga sudah dipotong, namun ia tidak berkesan kerana premis terbabit mendapat bekalan asas itu dari kawasan premis berhampiran.


“Pintu masuk yang dibuat dengan besi tebal di premis terbabit dikawal, malah semua pintu di sepanjang jalan berkenaan akan segera ditutup bagi mengelak polis memasuki premis mereka,” katanya.

P/S : Apa nak jadilah sekarang ni. Dah mengandung pon nak main ag..

2 ulasan:

Unknown berkata...

dunia..dunia..

Nazterjah berkata...

semua ni nak cepat dapat duit tanpa usaha kan?

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails