Follower Nazterjah

04 Februari 2011

Home » Bila BLOGGER jadi PELAKON

Bila BLOGGER jadi PELAKON


Hari ini segmen ben ashaari memang susah gile.
Tapi nazterjah cuba jugak lah tetapi xtaulah sama ada ia betul atau tak.
Nazterjah sendiri xfaham sangat..hehehe.
Oklah, nazterjah ada sediakan gambar babak filem yang abg ben suruh buatkan..

Klik untuk besarkan gambar

Mengenai pelakon tambahan, nazterjah nak letak pelakon baru, iaitu Lisa Surihani.
Pelakon muda yang mendapat perhatian sekarang.


Lisa Surihani menjadi pelakon tambahan


Dia ok apa kan..heheh.
Comel je kalau berlakon dengan Ben Ashaari..hehhe..
Jangan marah..
Nazterjah plak cuma jadi orang kampung sudah..

P/S : Abh Ben Ashaari..hope betullah apa yang Ben Ashaari maksudkan segmen ni..

14 ulasan:

Miss Ran berkata...

creative!
slamat berbeza dr entry sy

nazrul ashraff berkata...

haha..kelakar gi-la!!

try tgk when I'll be a n actor..haha..

aima in luv berkata...

singgah baca org punya segmen..
aima nak wat xde idea.. hehehe

Nazterjah berkata...

thanks semua..time buat 2 main bedal je..otak ngah bosan..heheh

bun berkata...

hahah

kreatip

gune gambar jep :)

Sunah Mohammad berkata...

haha! kreatif!

Mesir Memanggil!

Nazterjah berkata...

hehhe..thanks semua..

udin berkata...

peeeweeet! menarik!!! :D

Nazterjah berkata...

thanks udin...

Encik Blogger berkata...

aku dah terjah ni.. hehehe..

d_tieah berkata...

Ok ape..
Best..

Segmen: Bila BLOGGER Jadi PELAKON

Nazterjah berkata...

thanks semua yang mengomen nazterjah..

syAfA berkata...

naz berani mencuba..=)
bagos..syafa x da idea nak join..hihi..

Nazterjah berkata...

ala syafa, nazterjah pon xde idea masa 2..ingatkan salah buat..rupanya diterima gak..heheh..alhamdulillah..

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails