Follower Nazterjah

04 Disember 2010

Home » FAM Perlu Serap Pemain Ini Dengan Segera!!!

FAM Perlu Serap Pemain Ini Dengan Segera!!!


Salam semua,
Hari ini nazterjah baru tahu ada pemain Malaysia yang mempunyai bakat dan skill tersendiri tetapi FAM masih tak nampak lagi.Pemain yang baru berusia 22 tahun ini sekarang bermain dengan kelab bola sepak Australia iaitu Sydney FC. Nama beliau adalah Brendan Gan.
Selepas menjaringkan goal.

Pemain
ini mempunyai bakat dan menyerlah dalam karier bola sepak Australia. Nazterjah dapat tahu mengenai pemain ini dari menonton siaran ESPN sport semalam dan rancangan tersebut menemubual pemain ini.


Sewaktu sesi latihan

Bapanya seorang rakyat Malaysia manakala ibunya rakyat Australia.
Beliau Brendan Gan dilahirkan disana dan juga menuntut disana.
Rancangan tersebut menanyakan adakah beliau berminat untuk mewakili Malaysia?
Beliau menjawab dengan jelas yang mengatakan beliau menerima dengan hasrat terbuka untuk menyarung Jersi kebangsaan Malaysia bila - bila masa jika FAM menerimanya.
Lihat, pemain ini bersemangat untuk membantu Malaysia ketahap yang lebih baik. Lihat Video yang nazterjah sediakan. Ia mengenai pemain Malaysia ini.




Nazterjah ada menyediakan biodata pemain ini.
Pemain ini bermain di posisi tengah / midfilder. Ia boleh menjadi attacking midfilder yang baik. Jika Malaysia terlambat untuk ambil pemain yang cukup menyinar di Australia ini, ia amat rugi.
Jangan terlalu berharap pemain Malaysia yang bermain di kelab tempatan sahaja. Perlu buat perubahan yang lebih drastik. Sampai bila Skuad Malaysia ingin dibelasah aje. Fikir - fikirkan lah..
Untuk mengetahui lebih lanjut pemain ini, layari direct link ini http://www.sydneyfc.com/

6 ulasan:

mie berkata...

kita tunggu dan lihat..
moga FAM ambil kesempatan ni..
heeee

Nazterjah berkata...

tau xpe..nazterjah berharap sangat...Brendan Gan ini betul2 mahu main skuad malaysia...

tenukliar berkata...

FAM bukannya nak ambik tau pasal bakat camni Lihat saja pemain berbakat cam titus James smpai skng x penah main untuk Malaysia management cam apa tah patotnya Presiden FAM dah ditukar dengan orang baru yang lebih banyak idea

Is berkata...

copy paste skit, nak sebar2kan berita ni...tq

Nazterjah berkata...

tenukliar - btl kate kamu, FAM ni mcm benoka aje...lihat td, malaysia VS Thailand, main mcm budak2..Rasanya kalau skuad malaysia vs Brazil(wanita punya) comfirm kalah la

Nazterjah berkata...

is - ko nak sebarkan..bgs 2...klau le, aq nak je anta email kat TV3 supaya menemu bual pemain ini. Biar FAM nampak skit. sampai bila malaysia nak kene gayang aje...sakit ati bila tgk malaysia lawan...

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails