Follower Nazterjah

18 Jun 2010

Home » Hanya Tinggal Sejarah

Hanya Tinggal Sejarah



Video ni banyak mengenangkan kawan2 ku yang berkhidmat di Malaysian Cohort. Semua ni hanya tinggal sejarah aje..Bila tengok video ni, seronok rasanya. tapi ramai dah berhenti dan dapat kerja lain termasuk aku.
Tinggal minggu depan aje aku berkhidmat untuk Malaysia Cohort. 3 tahun berkhidmat dia sana, banyak pengalaman yang dapat. Dari seorang enumerator(penemuduga) hinggalah ke unit kualiti data soal selidik. Pengalaman yang paling best, dapat ke tempat orang, lagi2 pat orang asli.
Pasni kerja aku dah lain, jadi seorang Admin Assistant pulak di sebuah kilang di Desa Cemerlang, Johor Bahru..Keje semakin mencabar nampaknya. Inilah 1st time aku apply keje kat Jobstreet.com, boleh dapat pulak..Rezeki badan katekan..Tp the Malaysian Cohort Tetap Dalam Ingatan ku sampai bile2.. :)

5 ulasan:

shira yanwizan berkata...

comel muke??? =P

Nazterjah berkata...

nak jadi artist mestila kene comel..uuhuhh.. :)

ahPEKMC berkata...

Betul..Yang tak tahan gambar aku tak pakai baju pun ada..Aiyak..:(

Nazterjah berkata...

hahha..satu dunia dh tengok hang tau

shira yanwizan berkata...

macam la org x tgk gmbo die yg kehulu ke hilir bawak towel 2,,

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails