Follower Nazterjah

18 Jun 2010

Home » Gambar Azab Diseksa

Gambar Azab Diseksa



Perit tak kalau korang tengok gambar kat atas ni, seekor anak kucing diseksa yang terlampau teruk. Manusia ke setan ni yang buat?Tengok step pertama si setan ni buat mcm ne...Tumit kasut dlam mulut tue...


Step yang kedua pulak dia pijak2 pulak..Masyaallah...
Step yang ketiga, dia pijak sampai penyek dibuatnya. Pas2 digunting!!! Aduh xsanggup nak tengok lagi..Agaknya macam mane rasa kucing itu diseksa kan? Ada juga manusia berjiwa setan. Masyaallah....

3 ulasan:

Sky Before Pinky berkata...

eii...geli..tapi kesian..ade ea mnusia camtu?? ape motif dia??

Diari & Konklusi berkata...

Manusia yang takde otak namanya tu, kucing tu mana ada cakar dia pun atau kacau-kacau, kalau aku dapt perempuan ni, aku gantung kat palang pastu aku bakar sampai hangus n then aku gunting badan dia jadi macam bentuk kiub pastu jual kat davy john

NaShInArOiNblOgGeR berkata...

Amboi...marah benor ye..
tp memang betul kate diari&amp tue...
tapi korang cube tengok kat youtube...banyak videa tentang ni.Dorang pijak kucing ni hidup2...
nazterjah xle tengok sbb nak pitam di watnya...

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails