Follower Nazterjah

09 Mac 2011

Home » Ni Patung Ke Orang?

Ni Patung Ke Orang?


Kalau korang tengok komik Jepun, korang mesti lihat gambar perempuan yang mereka lukis tu cantik - cantik. Betul tak?
Cuba korang lihat gambar yang nazterjah bagi ni.
Nazterjah jumpa kat satu forum.
Jika lihat betul2, peh..macam patung tu...
Dalam gambar tu sebenarnya manusia betul tau bukan patung.
Nama ia Wang Jia Yun, berasal dari Negara China.


Kulit putih gebu,muka bersih dan satu jerawat pon xde jika diperhatikan.
Orang ni buat pembedahan plastik ke apa?hehe
Ha, dah tengok gambar ni, jangan ternganga mulut tu tau. ( bagi lelaki)

9 ulasan:

Bobo berkata...

peh!cun siot!!!hahaha

Nazterjah berkata...

haha..
jangan ternganga tau mulut tu

misz myza berkata...

lawa... tp npe pic last tu macam ade misai je... ahahhaahhahaa..

Nazterjah berkata...

pompuan ada misai gak la..xcaya tgk kat cermin tu, ada x?

HATYCIKNUURUL berkata...

huii,putihnyerrr,.huhu,..diorg mmg buat pmbdhan plstik kot,ek?,.huhu

shearasol berkata...

wahhh...cantik...

A..ah, mcm tebal jer misai

hukhuk

Nazterjah berkata...

kadang semula jadi..tp pandai jaga muka kot..kalau dia kat sini, berebutla laki nak ye...
misai?hehe

FurBall berkata...

sumpah ingat patung.kalu tak bca naz tulis ap mesti ingat patung..jejeje

lecen jew kulit!!gulp..

Nazterjah berkata...

haha..kuatkan iman ye furball

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails