Follower Nazterjah

09 Mac 2011

Home » Asmara 2 Mengelirukan?

Asmara 2 Mengelirukan?


Semalam bermulanya sambungan drama Asmara 2 di TV3.
Drama yang dinantikan oleh semua orang termasuk nazterjah sendiri tetapi ada yang nazterjah kecewa sedikit..
Kecewa bukan nya apa tapi ia mengelirukan sedikit.
Jika diperhatian permulaan cerita, dah mula keliru sebabnya masa Asmara musim pertama, si Faezah Elai (Zaliya) sudah dikebumikan dan Asmara pon sudah pergi ke kuburnya tetapi dalam Asmara 2 belum lagi. Apa ni?
Memang tak faham. Bukannya si Asmara sudah pergi ke kubur ( kubur tipu) si zaliya tu?
Tetapi dalam Asmara 2 ni, si Asmara ni terkial2 nak ke kubur lalu dirompak di stesen minyak dan kemudiannya Asmara terlepas untuk melihat pengkebumian Zaliya. Arghh..keliru keliru..
Bagi yang menonton drama ini, mesti tertanya - tanya bukan?

4 ulasan:

Cik bEe berkata...

ye cik bee setuju tapi mungkin kah epsd 1 asmara 2 nih mengimbas kembali sebelum asmara mengetahui dimana kubur tipu zaliya 2...sebab epsd last asmara trus asmara pergi kekubur tu?
eh tol ke iidak komen cik bee ni???

Nazterjah berkata...

tau pon...keliru bukan..
Banyak persoalan timbul.
Bayangkan budak yang baru 10 tahun pon pening kenapa Asmara 2 ni lain macam je

kawan berkata...

naz, blh x saya try explain pasal benda nie..mmg jelasnya asmara x dapat tgk zaliya dikebumikan..dia sampai kat kubur masa epi last aritu mmg selepas zaliya dah kena kebumi..tp, tu la sepatutnya pengarah buatlah dia datang dgn kepala berbalut ke kan? ini siap dtg hensem2 pakai baju melayu..masa tyme musim kedua nie la, dy flashback balik kenapa nye asmara tak sempat sampai tyme org konon2 nak kebumi..dia kena rompak segala..

Nazterjah berkata...

banyak persoalan mengenai drama ini bukan. Adakah pengarah yang lain buat drama ini?tak tau lah nak komen ape lagi

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails