Follower Nazterjah

10 Februari 2011

Home » Teringat Video Nazterjah Buat Dulu

Teringat Video Nazterjah Buat Dulu



Masih memikirkan entry apa yang nak di buat petang ni tetapi otak Jam plak..
Aduhyai.. Tapi nazterjah boleh teringat balik video yang nazterjah buat dulu.
Walaupon tak sehebat mana pun, nazterjah buat ini sekadar suka - suka sahaja.
Zaman muda - muda dahulu. Biasalah kan..

Sony Ericcson w810i

Masa ini rakam guna Handphone Sony Ericcson w810i je.
Nak tengok video apa yang nazterjah buat dengan menggunakan Sony Ericcson w810i tu?
Jom kita terjah!!



Video Pertama yang dicipta sendiri..




Video Kedua dihasilkan..macam gampang..hehe



Hahaha..ntah ape - ape lah nazterjah buat video ni.
Muka nazterjah memang xde ye.
Pelakon tak berbayar tu member nazterjah.
Maklumlah, zaman remaja dulu..
Tapi ada lagi satu video yang upgrade skit.
Yang ni menggunakan video cam.
Member nazterjah buatkan.
Muka nazterjah adalah tapi jangan gelak ye.
Jom kita terjah jugak..



Oklah..tu je nak share hari ni..otak ngah blur ni..huhuhu

6 ulasan:

tomatokering :) berkata...

hahaha ! sempoi !! klakar la vdeo last tu . hehe ;P

Nazterjah berkata...

hahah..malunya nazterjah...kantoi sudah

Iyrin berkata...

video kucing tu klakar la..hahhaha

Nazterjah berkata...

hehehe..tapi kucing 2 dh mati la...dialah kucing paling best tau..

Iyrin berkata...

ouh...sedey nye.. :(

Nazterjah berkata...

xpe..ade pengganti kucing baru..cantik gak dia..sama mcm kucing yg mati 2 gak

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails