Follower Nazterjah

02 Februari 2011

Home » Sambutan Valentine's Day, Perlu Sambut Ke?

Sambutan Valentine's Day, Perlu Sambut Ke?

Tanggal 14 Februari 2011, semua orang akan ingat tarikh ini lagi - lagi sepasang kekasih.
Kenapa?
Sambutan Hari Kekasih ataupun Valentine's Day.
Bagi pasangan kekasih di Malaysia, perlukan disambut?
Nazterjah akui xpernah seumur hidup sambut Valentine's Day ini.
Bila tarikh ini je, hotel murahan comfirm full booking.
Hehehe..sebab apa full booking?
Biasalah..ehem ehem..hehe..
Tak paham?
Sendiri tengok lah..haiya..
Dalam Islam, tiada sambutan hari kekasih ini.
Jika ada yang sambut, lihatlah apa yang berlaku.
Gejala sosial semakin teruk, maksiat berleluasa dan macam - macam lagi lah.
Klau korang xcaya, tunggu akhbar pada 15hb Februari 2011 nanti.
Mesti ada kes kena tangkap khalwat.
Betul x?
Bagi nazterjah, xusah lah kita menyambutnya.
Jika nak ingat kekasih kita, bagi hadiah sudah..
Janji kita ingat dia...
Dia tentu suka lah..hehe

6 ulasan:

~ch@wi~ berkata...

x prlu smbut..ngarut je sume tu...


New Entry: aku nak kasi korang trafik!
BHarga Minyak Naik Lagi !

Nazterjah berkata...

memang betul..mengarut kan..
watpe nak ikut budaya luar..

y-A-n-A berkata...

bukn budaya kita malah yg islam pun mmg haram sambut perayaan mcam ni..

Nazterjah berkata...

betul 2 yana..ia boleh merosakkan akhlak kite yang beragama islam

shira yanwizan berkata...

nak hadiah... =) ehhehe...

Nazterjah berkata...

nak hadiah?nnt ea..hehe

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails