Follower Nazterjah

06 Disember 2010

Home » Kenapa Nazterjah minat Game Ini ?

Kenapa Nazterjah minat Game Ini ?

Ramai yang tanya sama ada kawan nazterjah atau anak saudara nazterjah, "Kenapa main game ini? Best ke?Tengok aje...
Entah, bagi nazterjah ia boleh dikatakan best berbanding game yang lain.
Nazterjah main game sebegini sejak dari tahun 2002 lagi. Dari versi tulisan flash, 2D sampai lah yang terkini versi 3D. Game apa nazterjah maksudkan ini ialah Football Manager. Sebelum ini, nazterjah main Championship Manager tetapi sejak Championship Manager 2010 bermasalah, nazterjah tukar ke football Manager ini. Ia memang best!!!
Game ini berunsurkan strategi dalam bola sepak dunia dimana kita perlu menjaga reputasi kelab yang kita jaga dan juga jaga dari segi finance kelab terbabit. Nazterjah selalunya pilih Chelsea sebagai kelab yang ingin diuruskan. Kalau xpun, nazterjah pilih Real Madrid sebab kedua - dua kelab ini mempunyai kewangan yang kukuh.


Interface FM2011

FM2010 dan FM2011 sekarang menggunakan sistem 3D ketika perlawanan dilangsungkan. Jadi anda akan nampak cara permainan mereka seperti di dalam TV tetapi anda tidak boleh mengawalnya seperti bermain PES2011 ataupun Fifa 2011 di PS2 atau PS3.


Keadaan Bila Bermain FM2011

Berbanding FM2011 dengan FM2010, FM2011 mempunyai kualiti graffik yang cukup hebat. Lihat sahajalah shadow di stadium bila bermain diwaktu siang,cahaya matahari bersinar dengan cantik dan ia seolah2 ia adalah yang LIVE yang anda perhatikan.



Stadium Yang Kelihatan Cantik

Sebab inilah nazterjah makin suka main game ini. Ia memang susah sebenarnya. Anda tidak boleh nak setting ke beginner, profesional, Expert atau sebagainya. Ia adalah automatik dan ia bergantung pada reputasi kelab yang anda pilih itu. Lagi satu yang bestnya, FM2011 ini ada menyediakan Liga Tempatan iaitu Liga Super atau Liga Primier Malaysia. Player memang Update. So, kepada yang minat untuk menjadi manager kelab yang anda suka, boleh mencuba FM2011 ini. Ia boleh dikatakan 5 bintang untuk game ini. Anda boleh pilih menjadi manager kelab ataupun negara. Terpulang pada anda.

Ini screen shot FM2011 Demo antara Real Madrid Vs Salt Lake :



3 ulasan:

mie berkata...

menarik!!!
skrg xde masa nak main game dah..
heheee

Nazterjah berkata...

xde masa?
Best main game ni...
seolah2 kite manager kelab bola sepak dunia betul2...
kepada kaki bola, inilah dia game yang perlu korang main..

Adam berkata...

macam best ni. =D dah kuar belum? ke still yg demo?

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails