Follower Nazterjah

27 Oktober 2010

Home » NVIDIA 3D Play : Menyambung HDTV 3D Dan 3D Vision Di Mana2 PC

NVIDIA 3D Play : Menyambung HDTV 3D Dan 3D Vision Di Mana2 PC

Adakah komputer / laptop anda telah disediakan NVIDIA 3D Vision-enabled GPU?
Tentu xde bukan. Korg sekarang boleh melihat kecanggihan 3D HDTV dengan menggunakan komputer / laptop yang korang ada dengan penambahan perisian NVIDIA 3DTV Play ini.

Pada dasarnya, pengguna boleh melihat gambar 3D dan video, dan bermain berhampiran dengan 500 permainan dari PC mereka di 3D HDTV melalui perisian 3DTV NVIDIA Play. Ini menyokong HDMI 1.4 standard industri 3D HDTV dan tidak menghendaki pengguna untuk mendapatkan kacamata 3D NVIDIA Vision dengan jenama tertentu sahaja.

Untuk mendapatkan software baru, Pengguna NVIDIA 3D Visi hanya perlu untuk men-download dan memasang Release terbaru atau Release GeForce 260 260 driver Verde ke desktop atau laptop masing-masing. NVIDIA 3DTV Play software ini juga dibundel ke dalam komputer yang telah dikonfigurasikan dipilih seperti laptop baru Dell XPS - yang kita akan membicarakan lebih dalam beberapa hari mendatang - dan last but not least, pengguna akan juga mampu membeli hak perisian di NVIDIA. com dari bulan November 2010 dan seterusnya.

Sebelum mengakhiri, perisian ini hanya boleh digunakan dengan Windows 7 dan Windows Vista sahaja. Windows Xp xle ye cik adik.. Untuk maklumat lanjut, Sila layari laman web rasmi NVIDIA 3DTV Play di www.nvidia.com/3dtvplay.

Tiada ulasan:

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails