Follower Nazterjah

29 Julai 2010

Home » Menipu je keje

Menipu je keje

Hari ni muka depan Harian Metro bercerita mengenai jerat skim cepat kaya.
Setahu nazterjah, benda ini dah lama wujud tetapi masyarakat kita mudah tertipu dengan skim ini. dahulu skim ini di panggil skim cepat kaya kemudia di tukar pulak ke sistem downline. Bagi nazterjah, dua dua ni sama je. Dulu nazterjah hampir2 nak masuk kegiatan ni tetapi atas pemerhatian nazterjah, salah benda ni. Stakat tunjuk kete mahal2, pakai smart2, sape2 boleh. Semua 2 sekadar berlakon je. Di Kuala Lumpur, kegiatan benda ini umpama cendawan tumbuh. Merebak dah. Macam2 name dia gunakan. Bab modal, jangan cakaplah, RM40,000.00 keatas diorang suruh. Mereka ni sanggup tolong kite dapatkan pinjaman. Dari xle lulus pinjaman jadi boleh nye.Dahulu nazterjah kakitangan kerajaan tapi skrang x dah. Mereka gemar tarik kakitangan kerajaan sebab senang nak wat loan. Cara nak tarik orang, nazterjah dulu kena tarik un gile, tengok pon terliur tapi iman di dada kuat beb.Xmakan pujuk nya nak join benda ni.Hahahah.So korang kat luar sana, hati2 dengan bisness MLM ni. Jangan nasi dah jadi bubur.
Salam Dari nazterjah.

3 ulasan:

shira yanwizan berkata...

igt,, jgn nanti menyesal di kemudian hari,,,

A-Y-I-E berkata...

manusia sudah tahu.. tetapi mereka tetap masuk benda-benda seperti ini. Mengapa?

Sebab mereka tidak peka terhadap isu-isu semasa.

NaShInArOiNblOgGeR berkata...

Bukan tidak peka saje malah mereka ni dah rambang mata. Nak cepat kaya tanpa usaha dgn titik peluh tersendiri. Artis2 pon dh dipergunakan. Kat dunia ni klau nak idup senang tanpa usaha, jgn harap kamu berjaya. Buatla bisnes yang halal lagi diberkati Allah

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails