Follower Nazterjah

30 Julai 2010

Home » Angkara Kesesakkan Lalu Lintas

Angkara Kesesakkan Lalu Lintas

Di pagi jumaat yang murni, sungguh damai bila bawa kereta di area Sungai Tiram, Ulu Tiram, Johor. Tak jem, awan mendung bak nak ujan. Apabila masuk area persimpangan jalan Kota Tinggi-Johor Bahru, Jem yang teruk melanda. Jem yang tidak bergerak aku lalui. Jam dah tunjuk pukul 7.20am, aku ingat sempat ag sampai pejabat tapi hampeh. Jem xgerak langsung. Jam dah pkl 7.45am, aku masih kat area situ lagi. Jem ni lebih kurang 2km angkara Lori yang rosak menutupi lorong belah kiri dan hanya belah kanan sahaja boleh jalan. Minyirap aku tengok. Jam pun dh pkl 7.55am. Lewat nih!!!Tak pernah2 aku lewat ke pejabat. Keluar rumah pukul 6.50am tp target sampai pukul 7.30 tapi hancur lebur. Aku sampai pejabat pukul 8.05am. Bila tanya bahagian atasan, aku di tolak gaji sebanyak 1/2 jam. Aduh...sedihnya. Bukan salahku tp tetap ditolak juga. Gambar ada nak tunjuk tp cabel xbawak pulak. Nanti aku upload kemudian.

1 ulasan:

shira yanwizan berkata...

huuuu ciannyer,,, sabar ye sayang,,, n ngah kije jgn men tenet,,, t kene tolak gaji lg,,,heheheh =)

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails