Follower Nazterjah

30 Mei 2010

Home » Seksi ke aku?

Seksi ke aku?

Ahbar metro ahad telah memaparkan gambar 3 artis ni iaitu Rozita Che Wan , Azza Elite dan seorang lagi rakan artis ( tak tahu nama). Akhbar ini mengatakan artis ini bukan sengaja memakai pakaian jenis sebegini. Mane boleh kate xsengaja. Betul x? Bagi artis Rozita Che Wan, beliau patut berpakaian lebih sopan. Beliau telah menunaikan umrah baru2 ni tapi mengapa beliau berpakaian sebegini? Buang tebiat ke? Artis Malaysia adalah ikon remaja2 sekarang, tapi mereka perlulah berpakaian agak sesuai berbanding ape apa yang mereka pakai sekarang. Korang cube tengok skirt paras atas lutut, kalau terkangkang skit, dah nampak 'kedai kopi'. Hehehe.. Gambar ini diambil sewaktu Konsert AF8 akhir baru2 ni. So kepada artis2 Malaysia, janganlah berpakaian terlalu extream. Kita orang timur perlu bangga dengan adat ketimuran kita bukan bangga dengan adat orang barat. Pikir la sendiri....salam..

2 ulasan:

rhapsody LiN berkata...

hurm... tu bukan x sngaja.


oppss!! i terpakai bju pendek lah!! bju ni terpakai sendiri kot. mcm mne ni..
huh, nonsense. -_-"

NaShInArOiNblOgGeR berkata...

hahha...mcm 2 kot..baju 2 tiba2 le terpakai sendiri lak,.,.heheh

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails