Follower Nazterjah

10 Mac 2010

Home » Bagi Peminat Cupcake or Kek Disekitar Johor Bahru

Bagi Peminat Cupcake or Kek Disekitar Johor Bahru

Salam semua. Nazterjah nak kongsi skit dengan korang nih. Korang minat Cupcake or Kek x??
Kalau korang ni minat giler or hantu kek(ada ke hantu kek), korang cuba tengok kat blog ni.
Blog ini menyediakan tempahan pelbagai jenis kek, xkirala jenis ape kek lah. Nazterjah sudah rasa, memang puas hati tahap pon pon(mcm Idlan raja lawak cakap)..huhuhuhu..
Bagi mereka yang duduk disekitar Johor Bahru, bolehlah membuat tempahan.. Sebarang pertanyaan mengenai blog yang nazterjah postkan ni, le la anta komen di Chat zone Nazterjah. ok.. salam semua

1 ulasan:

R a S h i D a H berkata...

salam..bile nk jwb tag sy...huhuhu...

http://rashidahjuraini.blogspot.com

var linkwithin_site_id = 280750; Related Posts with Thumbnails